فریزر زیرکانتری درب استیل GGU1550
نوشته شده توسط : adorn

فریزر زیرکانتری درب استیل GGU1550

ساخته شده توسط شرکت LIEBHERR ، مناسب برای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی منجمد میباشد . این دستگاه با طول ۶۰۰میلی متر و ارتفاع ۸۳۰میلی متر طراحی شده است که برای فضاهای محدود که نیاز به فریزر دارند بسیار مناسب است . این دستگاه مجهز به سیستم کنترل است و قطعات تشکیل دهنده آن به صورت مقاوم و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . با ۴ قفسه ، ظرفیت بارگیری آن ۲۴کیلو گرم است و وزن اصلی دستگاه۳۹کیلوگرم میباشد . محدوده دما آن نیز از ° C تا -۲۶ ° C متغیر است.

ظرفیت داخلی: ۱۳۳Lit
مصرف برق: ۱A 100W
ابعاد: ۶۰x61x83cm

با توجه به اینکه راه اندازی هر رستوران  یا فست فود و یا حتی کافی شاپ،نیازمند تجهیزات مختلفی می باشد ، شرکت فست فود شاپ می تواند تمامی نیاز های شما را در اسرع وقت و با توجه به بودجه شما، تهیه نماید.
راه اندازی فست فود با راه اندازی کافی شاپ و رستوران بسیار متفاوت می باشد، حتی بیزینس پلان تا طراحی و اجرای آن، با تمامی کافی شاپ ها و انواع رستوران، متفاوت است.

راه اندازی فست فود

از راه اندازی فست فود تا تأمین تجهیزات آنان، همه و همه توسط شرکت فست فود شاپ  با آنالیز دقیق و ارائه طرح هایی کاملاً روشن و دقیق و به دست توانمند کارشناسان ما انجام می شود.
ما به تخصص و تعهد خود، ایمان داریم . ما را به تخصص در راه اندازی و تأمین تجهیزات انواع رستوران مدرن و سنتی، کافی شاپ های موفق و فست فود های هیجان انگیز، بشناسید.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: